Support Centre یک اسکریپت تجاری می باشد که به کمک آن قادر هستید یک سامانه پشتیبانی مشتریان (ارسال تیکت) راه اندازی نمایید و اقدام به پشتیبانی از مشتریان خود کنید. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به سیستم ورود امن مشتریان ، سیستم دانشنامه ، قابلیت ثبت بی نهایت تیکت پشتیبانی توسط مشتریان ، امکان ایجاد بسته های پشتیبانی ویژه برای مشتریان (بسته های پولی) ، قابلیت ایجاد سطح دسترسی های متفاوت برای هر کاربر و سیستم ترجمه وب سایت (به زبان های دیگر) اشاره نمود.
امکانات اسکریپت تیکت و پشتیبانی مشتریان Support Centre نسخه 2.2.0
- سیستم ورود امن به حساب کاربری
- سیستم ارسال تیکت
- سیستم دانشنامه
- امکان ورود کاربران از طریق شبکه های اجتماعی
- پنل مدیریت قوی
- قابلیت ایجاد سطح دسترسی های متفاوت برای مدیران
- قابلیت ایجاد گزینه های دلخواه (فیلد های دلخواه)
- قابلیت ایجاد پلن های غیر رایگان برای پشتیبانی ویژه از کاربران
- قابلیت ایجاد دسته بندی برای تیکت ها
- قابلیت اختصاص دادن یک پاسخگو (اپراتور) برای تیکت ها
- قابلیت جستجوی تیکت ها
- امکان امتیاز دهی به تیکت ها توسط کاربر
- سیستم گزارش دهی از تیکت ها
- و…
راهنمای استفاده
نام کاربری: admin@admin.com و رمز عبور: test123
جعبه دانلود
حجم فایل: 11.1 مگابایت
نسخه (ورژن): 2.2.0
پیشنمایش: پیشنمایش اسکریپت تیکت و پشتیبانی مشتریان Support Centre نسخه 2.2.0
با سلام و تشکر
بنده از این اسکریپت استفاده میکنم اسکریپت خیلی خوبی هستش
آیا امکان اضافه کردن Date Picker به این اسکریپت هستش یا خیر
سلام
بله امکانش هست. فقط کمی نیاز به دانش برنامه نویسی داره تا بتونید بهش اضافه کنید.